Voor het blok




Dit voorjaar heb ik meegedaan met een bijzonder kunstproject, genaamd "Secret Blocks". Amateurs en professionals werd gevraagd een hardhouten blok te bewerken tot een kunstwerk. Ik vond het heel leuk dat ik voor dit project gevraagd werd en het werken aan mijn blok is een heel speciale ervaring geworden. Binnenkort zal ik hierover verslag uitbrengen op dit blog. De afloop wil ik wel alvast verklappen:
Het blok is verkocht en de koper heeft mij opdracht gegeven een tweede te maken. Ik stond toen even voor het blok, want werk dat ik de eerste keer over maanden heb verdeeld moest ik nu in een week passen. Maar het is gelukt (vannacht was-ie klaar) en ik ben heel blij dat ik iemand heb weten te raken met mijn werk!


Voor de liefhebbers zal ik later ook mijn ideeen bij dit blok bloggen. Voor nu kunnen jullie kijken naar beelden en zelf bedenken wat het voor je betekent.









Gebruikt materiaal: afval uit kozijnen-fabriek, restje verf, stuk van een oud kussensloop, transfer-papier voor textiel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten